کد مطلب:5840 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:115

اسناد رسوا سازی افتراهای ناروا بر ساحت مقدّس و وجود نازنین حضرت رسول اکرم
تذكّر:

هنگامی كه استاد سیّد محمّد جواد مُهری، دام عزّه، برای بازدید از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از كویت به قم تشریف آوردند، نویسنده كتاب از استاد درخواست نمودند كه مقدمه كتاب حاضر را بنویسند.

استاد، هم چون همیشه ایّام، اظهار لطف نمودند و این افتخار را به نویسنده كتاب اعطا فرمودند.

سپس از ایشان درخواست گردید تا اجازه فرمایند كه مطالبی را كه در بخش هفتم كتاب «از آگاهان بپرسید» آورده اند، به این كتاب ضمیمه گردد، تا به شبهه ها و دیدگاه های نادرست درباره پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله پاسخ مناسب داده شود.

حضرت استاد، حفظه الله تعالی، كه حدود ده سال قبل، ترجمه كتاب «از آگاهان بپرسید» را پیش از چاپ و نشر، در اختیار نویسنده گذاشته بودند، اجازه دادند تا آن مطالب، در این بخش از كتاب آورده شود.

با عنایت حضرت استاد از این درخواست، زمینه ای فراهم شد تا خوانندگان این كتاب نیز، از آن مباحث استفاده نمایند (تا با آگاهی بیش تر، توطئه های مغرضین و بداندیشان را زیر نظر داشته باشند)؟

تذكّر:

نقل بعضی از عبارات، برای شیعه و محبّ حضرت رسول صلی الله علیه وآله گران و سخت است، ولی همان گونه كه حضرت استاد نیز در ترجمه كتاب، دقّت لازم را نمودند تا رعایت امانت را كرده باشند، ما نیز به همان گونه ترجمه را عیناً نقل می كنیم (چرا كه هدف اصلی، از نقل عبارات، پرده برداشتن از خیانت مغرضین و بداندیشان و شفاف سازی برای محبّان و علاقمندان است. نیز مسلّح نمودن مسلمانان به پاسخ های مناسب و قاطع در برابر ناآگاهان، از دیگر اهداف ما در نقل عبارات می باشد.)

بر این باور هستیم كه با عمل به دستورات دین مبین اسلام، می توانیم پای بندی خویش را ثابت نموده، پیرو واقعی آن حضرت صلی الله علیه وآله باشیم و موجبات خشنودی خداوند متعال و پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه وآله را فراهم آوریم.

(مؤلف)